Louise Conquest Neff PJ'

Hej, jag heter Louise. Det är jag som har fixat headern (sålänge) tills bästa Linda fixar ny, för hon är gryyym! Sen har jag fixat allt annat, men bloggen kommer se bättre ut när Linda fixar det sen.

Info om mig kanske jag ska skriva också;
Jag heter då Louise och jag är 13 år. Vi alla fyra älskar hästar mest av allt. Jag rider på Blåkulla. Där rider jag på lördagar och varannan tisdag rider jag i hoppgrupp med b-ponnyer. Då rider jag en häst som heter Charming Curt. Jag har ridit på Skutan men jag slutade där i början på 2010 och fortsatte på Blåkulla då jag hade precis börjat där typ. Jag går i hästklass då rider vi på tisdagar. Jag rider också med Maja och Emilie på ett privatstall i Tungelsta varje torsdagar, det är skitnice ^^ Jag rider ungefär 3-4 gånger i veckan. Utom ridning gillar jag även att fotografera. Jag har en Canon EOS 1000D. Jag gillar att fota när andra rider, blommor, natur, djur, porträtt. Nu vet ni nog mer om mig.

Och såklart är Maja, Linda och Emma mina allrabästavänner. Dom är verkligen det bästa man kan ha, jag älskar er! ♥

Igår färgade mamma mitt hår till brunett, blev jättenöjd. Jag har tyvärr inte någon bättre bild än. Den här bilden är fotad med webcam, vilket blir dåligare bild dessutom.


Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Trodde du var 3! hahah näää jag skoja bara lite med dej:) men asså du vart fett söt i brunett :D <3 (y)

2010-09-21 @ 19:40:47
URL: http://mittnamnarolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback