Godmorgon x)

Jag e fett morgonpigg idag asså. De e fett konstigt :O. Idag så ska ja till skolan :/, tråkigt, sen så ska ja hem efter de tror ja, eller först ska ja till pappa o ta med mina saker, sen ska ja till mamma, där måste ja väll göra läxa ifall ja får nån :'/. Sen så har ja kommit på värsta idén. Men den säger ja inte (a). Inte nu men sen. De e hur ja ska ha råd med en systemkamera ifall ja inte får i födelsedagspresent. (y). Fast då får ja inte slösa några pengar alls på 3 månader. Fast ja ska väll försöka att lyckas .. Eller min pappa får ta hand om mina pengar, annars kommer ja köpa saker. JUSTE, ja ska nog inte till min pappa direkt efter skolan, ja kanske skulle träffa Louise! Hon har inte bloggat än på den här bloggen :/, men de kommer väll. Sen så kom ja på fler idér som ja ska prata med Linda, Maja och Louise om. Aja nu ska jag fixa mig lite, och blogga på andra bloggen.

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA NÄR DU BESÖKER BLOGGEN!


©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback